Pian... piano

13 SET 15
Ultimo aggiornamento: 10:47 | 13 GIU 26
Immagine di Pian... piano
El giornàl de ancò ne anuncia,come fusse novità,che i lavori a l’Arsenalecissà quando i le farà!... In realtà l’è na notissiache l’è vecia da vint’àni:stesse foto e gran promesse,stessi titoli e proclami!,che ogni tanto po’ i ritornaa intervalli regolàr...ma ’l Comune ancora adessono ’l sa ancora cosa far!E pensàr che invesse prima,quando gh’era i militari,gh’era tutto lustro e neto!,sensa sogni miliardàri...fin a quando che un bel giornoal Comune i l’ha lassàdo...È rivàdi alora i barbari,e i l’ha tutto devastàdo!Par che sia passà la guera...tanti tetti i è sfondà,casca i copi, cresse l’erbane le case za squartà...Epur bastava un po’ de amorpar salvàr quei capannoni:s’avarìa podù affidarliad artisti, associassioni,che avarìa podù impenirlid’arte e sogni in libertà,con gran verde tuto intornopa’ i butìni e la città...Ma tuti quei che in tanti anis’ha vantà de amministràr,varda adesso cosa invesseza i l’ha fatto diventàr:del peggior politicàmepassarella abituale!Ogni tanto un sopralluogo,e  po’ via promesse e bale!...fin che intanto i fasea stràjede quel olmo pien de rami,fin che i condannava a mortevintisinque ippocastàni,fin che insieme i sassinavafin el campo del balon,par speràr de farghe insìmaun gran super mercaton...E ogni tanto i torna foracon la grande novità:“Qua faremo! Già c’è un Piano!Qualche cosa si farà!”Ma na roba sol l’è ciàraquando i dise che “c’è un Piano”:lì le robe le ’ndrà avantitut’alpiù pian piano... piano.