Le parole le parla da sole

12 APR 15
Ultimo aggiornamento: 14:48 | 22 LUG 25
Immagine di Le parole le parla da sole
Lo diseva i nostri veci:tante volte le parole,anca in sigle o nei proverbi,le na parla za da sole!Quando Sindaco e Assessorine ripete sempre in coro,e, a dispeto anca del vero,i ne conta che ’l traforodèsso i le farà par sèrto,ansi: l’è za pronto a l’uso...se capisse che ’l “taconpezo proprio l’è del buso”!Quan’, par no bagnarse massa,i trapèla con gran penae i progetta coperturefin par cuèrzare l’Arenasensa rìspettar la storia...se pol dirlo ormai par sèrto:no i g’ha mìga tute quante“le fassìne proprio al cuerto”!Ogni volta che un progeto za anunciàdo dopo el slitta,pronti i scarica la colpa,i se le tol con qualche Ditta,no acorzendose de far,sensa gnan’ pensàrghe un po’,la figura de quel “becoche disea cornuto al bo”!Quando i scopre che l’è orade cambiàr Sovrintendente,parché quel, debiti a parte,no l’ha fato proprio gnentee po’ co la facia tosta,da la sera a la matina,el butìn i volta in cunae i ghe mete quel de prima...ti te scopri che l’è vèraqua che “tempo cul e siori”,a dispetto de la gente,“i fa sol quel che i vol lori”!Quando i fonda un Movimentotuto a posto co le spese,i ghe mette nome “RIP”:“Rifacciamo qua Il Paese”...parché forse al cimitero,pur se intorno tutto tace,RIP l’è scrito dapartuto...ma vol dir “Riposa In Pace”!A quei du che col traforosèita ’ndàr zo de brenton promettendo sempre insieme,i ghe dis “buso e boton”...Sa vol dir sti soranomiciàro l’è seduta stante:la “buseta” l’è el traforo,el “boton” l’è... nel Passante!